Saturday, September 8, 2012

FB @ BLOG

aku rasa semua orang da account fb kan..tipu la lau tak ada..adik aku yg bawu umur 2 taun pun dah ade..cane buat ak pun tak tau..kat kat rural area yg tak terfikir aku ada wifi pun leh ada kan..tak ken korang tak de lak..nat aku tak habis fikir lak..hiks

fb a.k.a facebook aku pun suka gak nak layan la...tapi tak suka sgt nak post2..lau nak post mesti fikir2 dlu..sbb fb ni macam cepat sket org nk mengomen or update..lau nak kasi informasi tu bleh la direct fb..tapi bab meluahkan perasaan ohhhh..tak...tapi ada juga la tapi selalunya aku kan berkias kias gitu..pernah juga nak marah org kat fb tapi tak da nak state la sapa org tu..ko gila nak maki hamun org..kan kena samun lak..

tapi lau blog aku dah rasa cam diari hidup aku..tak tak leh nak jadikan dia hak milik personal sgt la..tapi lau oarang nak kenal aku lagi dekat rasanya blog menceritakan detail tttg aku la..in fact aku lagi suka mengarang dari menulis beberapa kerat ayat...sbb blog lagi best  nak mengexplain...

tapi aku tak pernah nak promote blog or fb aku..aku cuma rasakan blog ni hanya utk aku suka2 and meluahkan dan bercerita fasal diri aku je..lau korang nak follow silakan..lau tk nak den tak kisah..lau dah follow pastu tak nak follow pun den tak marah..den segan orang bace blog den..hiks..nanti la tunggu lau suatu saat da terfikir nak berbisnes..baru aku kan promote blog..haha..bukan nak promote cite aku tapi promote barang yg aku nak jual le...

sebab kita tak tahu apa yg org fikir bila bace pandangan org..jadi terpulanglah pada anda samada mahu menjadi member saya atau tak...yg nk memberi pandangan pada saya melalaui blog or fb juga di alukan..
tapi harap andai da terkasar bicara samada di fb or blog mohon ye dimaafi...hihi..

bye!

No comments:

Post a Comment