Sunday, September 2, 2012

menang contest yey..

actly cite ni dah di taip and disimpan dalm draff agak lam..sepatutnya sblm rayer should be published..tapi bese la bz jew..tambah dgn malas..hihi..

first time menang contest rasa gumbira sgt..menang lak hadiah dia perghhhh mahal kot..mahal la bagi aku yang bese ni..contest dianjur oleh sepet shop..aku kenal blog dia melalui seorg kawn gak..bila bace rasa terpikat sbb dia stright jew bila tulis...tak de nak sorok2..mcm men belasah gitu..real gitu..

so bila nak join contest dia kena lah buat entry yg jujur gak..asalnya susah gak lak nak buat entry fasal bag ni..then tetiba teringat kisah kakaka aku mengenai beg dia tu..lau korang nak baca kisah dia leh lah ke entry ni..

jadi walaupun sudah terlambat nak jugak ckp kat sepet beribuuuuuuuuuuu tq sbb sudi baca and pilih saya jadi pemenang kedua contestnya..and bag tu dah di berikan kepada kakak sbg hadiah utknya...kakak cakap santek..dan raya tu semua kakak aku nak melaram dgn beg tu..sib baik warna hitam, jadinya maching le dgn baju mana2..lepas org ni guna, org ni guna...sampaikan aku yg nak pinjam guna gak kena set masa...bese lah semua perempuan..........hihi

ingatkan nak snap pict dgn beg tu tapi dah beg pun tak lekat ditangan acena kan...tak pa la len kali snap pastu bagi korang semua jeles...hihi..

so nati update dgn beg dari sepet shop yg gojes tuuuuuuuuu...

korang nak tgk beg yg gojes leh je ke blog sepet shop ni...raya haji kan da lagi...leh melaram dgn beg bawuuuu

No comments:

Post a Comment