Thursday, October 25, 2012

cuak dan tensi..

mesti korang semua sedang bergumbira sebab esok dah nak raya haji kan..aku jugak lah meroyan kat plaza tol gombak ni..setelah mengharungi perjalanan yang sukar *mmg sukar k* since aku tak pernah lagi drive dari kl ke gombak ni...guna papago tapi ting tong...mak nak nagis dah tadi...bila sesat je hati ni terus je cakap "papago ni ngok" pastu ikut guna signboard...sekali signbord ada separuh jalan..ting tong gak...pastu ikut papago..pastu ikut signboard...dengan aku aku sekali rasa ting tong...dah la bawa nyawa orang...lau aku sorang xpe lagi....

ting tong ting tong pun sampai gak la tanpa bantuan sesapa....yela mana da orang nak tolong..semua orang tengah syokkk layan feeling raya...nak call pun i segan and takut..kan mood orang spoil lak nak bagi aku direction yang ting tong kat jalanan ni...huhuhu...tak pe tak pe hamba cekal punya orang....pastu kuharungi walau ku sendirian....woooooooooooooo ayat sedapkan hati...

tapi kan...tengah duk sedap hupdate ni tgk gak status teman2 kat FB....huhu..ramai yang cakap nak patah balik cos jalan jemmmmmmmmmmmm.....mak....i mau balik...dah 2 taun i raya kat key ell...huhu..taun ni hamba nak balik...tak pe yang jem tu aku tak kisah lagi...kita berpesta je kat tepi jalan...tapi tadi after call pak cik aku dia cakap lak...yang ni aku cuak nak balik...dia cakap da tanah runtuh...ramai yang patah balik jugak cos takut...hukhuk..i sekarang tengah berfikir ni...mau teruskan or beraya je kat key ell utk kali yang ke 3...nak nagis pun ada ni..tulis ni pun sambil menahan air mata menitik-nitik...

agak agak kalau aku tak balik kan, nak pegi redah rumah sapa ek...huhu..sekarang ni pun tgh hujan lebat..macam tau je hati aku pun tengah lebat jugak ni...ya allah takutnya aku nak teruskan perjalanan...

sebelum aku mengakhiri catatan aku ni...
aku dengan rendah hati nak memohon maaf pada semua...andai aku ni ada buat salah silap yang sengaja dan tak sengaja..lau ada yang terpaksa layan sikap aku yang ntah apa ni aku mmg sgt ingin memohon maaf ek..maaf zahir batin tau...

pada keluargaku...ku susun sepuluh jari memohon ampun maaf dari hujung rambut ke hujung kaki...maaf diatas semua kesalahn dan sikap aku yang annoying ni...terima kasih dan halalkan utk semua yang telah diberi..

akhir sekali..
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA.......

I LOVE U ALL...

No comments:

Post a Comment