Sunday, October 7, 2012

smart job in my planning..

buka blog, tenung..lama....tapi tak tahu nak cakap apa?aku pun tak tahu lah..lately banyak sangat masalah..aku duk diam pun da jugak orang nak cari hal..tadi sebab fikiran aku serabut sangat, jiwa aku kacau, hati aku sakit..aku drive kereta macam nak gila..meraung macam orang gila akal..bawa kereta tapi aku sendiri tak tahu nak pegi mana..lastly aku duk je tepi jalan mengenang nasib diri..why?why?

sometimes aku rasa aku leh share prob dengan somebody tu coz aku trust him, but sebenarnya hati aku ni jugak tak benarkan aku meluah..then bila aku belive somebody tu, aku dah curahkan segala perasaan and masalh aku just utk dia dengar je..lastly dia pulak tinggalkan aku..oh dugaan..aku tak pernah anggap aku ada teman sejati, coz dulu2..aku pernah da tapi after something happen yang aku ase susah dah nak percaya pada orang..then aku just declare semua orang just teman..not teman sejati..now i started believe someone, but dia pun kena tinggalkan aku..teman aku doakan kamu bahagia di tempat baru...


tetiba aku rasa nak fly pergi jauh dari mesia..
kerja gila..tapi tak mustahil kan...mood sedih tapi berangan

like some people said to me..
"jgn buat keje bodoh.."


dun worry...

now i doing smart job...!

No comments:

Post a Comment