Sunday, October 14, 2012

pesta konvo UPM

asalnya nak pergi pesta konvo dengan friend tapi since my fren ada hal lain dekat ukm so kita ajaklah haqi untuk meneman kita..rasanya feel nak berpeleseran kat pesta konvo tak macam feel time stdy dulu..time stdy dulu lau seminggu pesta konvo maka seminggu lah muka aku duk duk berjalan kat situ..tapi after dah grad, haqi duk tanya aku
 "b tak teringin ke nak g pesta konvo" b xnak ajak saya g pesta konvo ke?

huhu..tak boleh blah yang tang tanya tak nak ajak dia ke..ek eleh padahal pesta tu kat belakang blok dia je punnnn...manja tah apa2..kunun nya tak best tak de hamba...ye la tu...so sbb tak nak hampakan hati insan yg kepingin sgt nak pegi maka kita pegi lah meneman dia...

 tgk lah dia yang sgt prihatin sbb aku ni jalan macam org mabuk maka dia tlg aku galas beg aku yang berkilo berat..alahai tq lah bangg...

 dan dan je aku ckp nak ambil gamba..terus nak..bagus nanti tak susah lah aku nk dia berposing..

 amatlah tidak elok jika gamba tuanblog tidak disertakan sekali...


 lihatlah hamba yang kemabukan a.k.a penin nak pitam..aku demam ni..malas nk g actly tapi sbb ada benda nak kena cari kat pesta ni so terpaksa lah kami pergi..we uolls nak cari ubat kat cini..ubat orang pesan suh beli..time pesta ni diorang buat promotion..so menapak lah kami ke satu satu booth untuk cari ubat tu...alih-alih jumpa kat dlm booth yg kat dlm econ...awat tak buat kain rentang ckp ubat tu kat dlm dewan..mau berlengas ketiak den...

 kenaplah dikau tinggi ngat...dah lah aku ni makin gemokk..pendek lak..pipi lak dah kedepan..aiyokkk..
tempat parking..
 settle servey ubat tu kitaorang blah la..aku mmg tak ada mood pun nak masuk setiap booth nak belek apa yg murah dorang jual..setakat jeling-jeling kat luar je sudah..sebelum balik tu aku nak g toilet lu...aku ingatkan haqi nak teman aku..

b jap ek, tyn da benda nak beli..
     benda apa?
ada lah something..
     pokok tadi ek..sbb tadi dia asyik duk tgk pokok limau tu je..
ada lah jap je...jap jeee...b tunggu sina lah...tunggu taw..

punya beria nak g cari kan..aku pelik gak lah..tapi sbb dah nak terkencing ni..bese lah lau demam no no no tahan k..aku cakap je lah okay..padahalah azab kot rasa kencing dlm toilet bukit expo ni..dah lah xda tempat nak letak beg..terkepit-kepit aku memegang beg kat celah ketiak..susah tol...!!

dan selepas siap shi shi...










aku sgt gumbira sbb aku tahu dia masih lg lomantik...terbaik lah..even sekuntummmm...


time dia bagi..

"nah..buat gf saya yang satu ni..."

 simpan elok2 jangan bagi layu..katanya lagi...tgk lah muka kau yang monyok and demam pun dah kembali ceria sket..terus sejukk hati...tetiba sebak..pompuan canggini ke lau dpt floser sekuntum je pun nak feeling...kecoh kat blog..wakkaka...

tak kira lah janji dpt kan..janji dia ingat kat aku..janji dia taw dia dah buat silap pastu taw nak pujuk haku..wakka..jgn marah ye...

tu lah pesta konvo niat nak g cari ubat je at last dpt suprise..tapi rs tak best sbb aku not in mood sbb kepala dah hayung..mata dah berair, badan dah lesu..haqi tanya nka g mana pastu aku cepat je jawab.".hantar kita balik"..huhu..

timakasih lah haqi sbb sudi bagi ittew flower nih!




p/s: pesta konvo yang ditunggu adalah pada tahun depan...kepada sidia please jgn nak demand gift...haha..

No comments:

Post a Comment