Sunday, October 21, 2012

TAHNIAH TRW!

mesti hari ni semua paper kuar cerita fasal kelantan menang piala malaysia semalam kan..huh aku sebagai rakyat kelantan pure ni juga nak tumpang menyatakan rasa kebanggaan aku sebagai rakyat kelantan..haha..tapi lagi best duk kat kelantan sbb kelantan cuti hari ni..haha dasat dot dot dot..

 semalam tengok bola dengan haqi..stress  wei tgk ngan mamak ni.tgk tv macam dio sorang je..duk lak duk dekat ngat...wei aku pun tengok gak..sekali mls nak layan dia asyik kedepan kebelakang sbb kenalin tgk ATM sumbat gol aku layan FB je la semalam..kak aku lagi lah dgr kat radio je...haha..

tapi gak mmg suker la TRW menang..walaupun aku tgk 15 mnt je aku telah memaksa mamat tu menceritakan balik aksi2 TRW sumbat gol..padan muka! tapi nasib baik gak la menang lau tak mampus muka haqi toya je sebulan...tak sanggup den nak menghadapnya..eh!



kepada TRW korang mmg terbaik lah...mmg korang pasukan yang sangat bersemangat...GOMO KELATE GOMO...!

No comments:

Post a Comment