Wednesday, November 7, 2012

emo

hari ni janji nak jumpa haqi..dah lama tak dating..hukhuk..sedih ni..poyo je lah aku ni..haqi dah siap msg dr pagi lagi jangan ot hari ni..nak jumpa lah kunun..tup.tup..kol 5.30 kelas kat HKL tak habis ag..oh sib baik gak tu leh la aku sambung buat keje dulu..ot setengah jam pun ok gak ni..hihi..duit.duit.duit...nak kawin pakai duit kan, so kita cari duit banyak2 dulu..

semenjak dua menjak ni haqi tu asyik nak emo je..nak manja sket pun dio dah tak faham..nanti dia tersalah tafsir..oh tensi gua..mungkin ini tekanan budak final year kot..sedapkan hati sket..macam tadi tgh msg ni..

h:kita jumpa ptg ni ek
a:kita nak majuk, tak nak!
h: tak pe nati kita pujuk bila jumpa
a:ye la tu..kita nak pujuk dgn emas wakakak*gelekjahat*
h:huhu..yela..*time ni dah mula emo*
a:awat emo ngat, kita gurau je la..
h: kita sedh sbb xdpt tunaikan permintaan hne..huhu..
bla..bla..bla..

see..dari terus bermsg makanya emo je memanjang text nya...sudahnya aku lak yg kena pujuk dia balik..ish..ish...tak jadi nak majuk manja..huh..kita gurau je lah, lau kita nak betul2 kita tak mo minta skit2, kita minta manyak2..yang mahal siap cakap yg design macam mana agi..haha..haqi ni tak tau lah sejak bila perangai nak emo je manjang...nak merajuk je aku tgk..penat gua nak kasik explain balik yg gua hanya lah bergurau..kang g beli emas sungguh terbeliak mata gua..eh tak pa gak tu leh je aku ambil je..haha dasar dot.dot.dot..habis lah pasni kena cop pompuan dot.dot...

majuk pun majuk lah..tadi gua drive sendiri ke tmpt dia okey..berhati baik tak aku..hujan lebat nak mampus sampai aku rasa nak g tukar jer wiper kereta ni..kasi pakai wiper yang sekali sapu terus clear dgn biar ada peneduh kat atas cermin tuh..langsung tak nampak tapi dalam sejarah gua drive jugak...sbb ada hal urgent nak kena settle kat sri serdang...kalau tak, mau aku text si haqi suh pick aku kat mana-mana..kukuikui...

oleh kerana dating aku yang kesana makanya kol 9.30 aku dah blah..aku drive malam sgt lahhhhhhhhhhhhh...
jadi kekasih hati sila jgn nak emo and majuk lelama...kita kena balik dah..tata..

jgn nak emo, nanti tak cool...
pandai je........


No comments:

Post a Comment