Friday, November 9, 2012

jom rasmi tesco!

kerana tersangat excited makanya hari ni memang ditungu-tunggu lah nak g rasmi tesco cawangan baru di BUKIT PUCHONG. 5 minit dari ofis..haha..so nanti sesapa nak dtg rumah aku ke nak jumpa aku tapi tak tahu kat mana silalah cari tesco bukit puchong ni ye...senang kojo aku..*kejam*

bukak sampai kol 1 am taw..

mmg dah plan pun nak g first day pembukaan tesco ni..nak g rasmi *tapi bukan aku lah yg potong riben tu* nak cari benda free sbnrnya..haha..kan kalau hari first day macam2 dorang bagi kan..sekali ko yilekkkk..yg ada hanyolah breakfast free je tapi konfem for sure lah aku tak pegi sbb breakfast pun dr ko 8am -9 am je..aku kol 9 baru bangun nak2 tengah bendera merah nih..ooooo saja je tesco ni..lau tak boleh aku tapau banyak2..sobs.sobs.

oleh kerana tidak mahu menghampakan hati yang melepas breakfst makanya aku dengan penuh semngat mengajak teman untuk lunch kat sana...ingtkan tak de orang lah yang excited mcm aku..sekaliiiiiiiiiii jem weiiiii..start dari ofis aku lagi..huh ramai gak manusia kat cni..semua nak pegi tesco..hati dah dalam dua nak pg tesco or nak stright je kat carefour..sekali masuk gak tescoo...parking? nunnnnnnnn menapak jauhnya...

masuk tesco rasa fuh fuh lega...cari foodcourt...sekali lagik rasa nak tampa pipi sndiri..cari penyakit orang cakap gini lah...ramai nau manusia kat foodcourt..aku dah lah kepeninan sbb kelaparan sekali nak kena beratur tunggu table..mmg tak lah kang tak fasal ada je budak mencelah tepi cino, keling, dady mumy org..tu tak pe agi kalau tetiba da orang pengsan kat situ mau orang pijak2 je badan i yg selim ni...sobs.sobs. jadinya dari cari padahnya mari lah kita tapau je makan kat ofis...mata dah berkaca-kaca sbb tak boleh pusing-pusing tesco...*thnairmata* hoverrrrrrrrr!

xpe..xpe..hati pujuk..mlm kang ada....tapi sapoooo nak temannnn...sekali ptg...nananana* sila sebut dengan tone yg menaik and menurun* bunyik msg la...

h: ptg ni kita jadi kuar kang?
a: yeke?nk kuar kol bape?
h: kol 6 tyn terus gerak..
a: hokeyyyyyyyyy...lalu tesco ek..lau tak ramai kita pegi sana ek..
h: ok.

hew..hew..horeyyyyyy...da orang nak teman g tesco...haha..pegi tesco je pun..ala bia lah kita nak tengok barang murah-murah yang da diskaun kat sna..dah tesco je yang mampu mmg lah kena pegi kang...
tapi...tapi kangggg....sedih gok...memalam lagi lah ramai org..smapai aku nak jalan pun serabut...nak makan pun tak boleh, tak de table gak...rasa nak menagis pun adoo...jadinya kami just sekali round je pastu blah....pegi cari makan tempat lain gok...




haqi dengan baju kemeja lagik..mmg terus dari kelas dtg jumpa iolss...mmg excited nak jumpa aku ke nak g rasmi tesco..tertanya-tanya gak tu, dari tanya dapat jawapan yg boleh menyentapkan hati baik tak yah tanya and kita buat konklusi sendiri bahawa dia mmg windu iiiii...*silalah* jadinya sbb tak dapat makan dalam tesco makanya kita makan kat luar tesco..kita pegi makan nasik kukus je la..tapi mmg marvelusssssssss...makan sebungkus tapi rasa macam tak makan je..haqi tgk aku macm pelik je..yela haritu duk bising cakap nak diet bagai sbb berat naik, sekali makan macam bela jin..aku dengan penuh konfiden ckp le.." felinna inch loss kan ado" buncit kita sapu le...wakaka..dasar..

tengah makan tu..boleh lak tengok drama orang mengorat pompuan seksi...
abang jual nasik ni boleh lak mengorat awek cun sampai2 tingal nasik kukusnya...geli hati aku..kemain bersungguh layan awek tu..haqi lak duk sengih-sengih...macam kang tak tahu mata lelaki...elehhhhhhhhhh kontrol konun...padahal dah juling dah mata tuhhh...saja buat tengok aku...lekla broooo...

a:lelaki mcmtu ek?
h: macamana? *sengih2..
a:tgk puan seksi mengelabah tak tentu
h:ntah..org lain.bukan kita.
a:tak terpikat?
a:terpikat dgn kita je kan*baik aku jawab dari dia jawab*
h: a ah..*harus lah jawab begini sblm ada org sentap*

kenyang makan pegi beli barang dapur kat OTK..dah kat tesco ramai ngat..mals aku nk beratur...
jadinya plan nak jelajah tesco pun tak kesampaian jugak...
esok lah..

nak pegi jugak....
macm kang teso tu bergerak...

No comments:

Post a Comment