Wednesday, November 21, 2012

peringatan: untuk letak jumlah online user.

 hambek ko...tengah rajin nak buat tutorial..hakahak..eh ni bukan apa ni nak bagi orang pelupa macam aku ni tak gabra..actly byk je orang buat tutorial tapi jenis aku ni susah nak mengodek..so kerana aku dah dapat buat makanya aku lagi syuka nak buat note utk diri aku sendiri..

jadi sesapa yang boleh ikut...alhamdullilah..sebab aku ni bukan expert pun weiiii..ni utk peringatan aku jew..hewww..
  rupenya senong aje nak buat bendalah ni..tujuan buat benda alah ni adalah utk analyze and monitor all the visitors hitting our website, all in real-time! (copy jek)

steps:
1) sign up SINI
fill up the form and activate ur account through email yang kita register macm kat bwh..

email notification suh activate..

2) pastu, login ler..


3) select link code


4) isikan homepage name anda..isikan name website or blog anda la.
then click generate code

5) copy code  and insert in your blog..


6) open ur blog---->design---layout---->add gadget--->add html/java script

then paste the code..

7) save

done..

hahha..senang je kan...harap idop penin lah sapo yang nak follow..lantak le janji aku faham..ni note aku sapa nak ikut silakan tapi sapa yang penin silalah google yg lain..hiks..

bye..nite everyone..esok kita belajar lagi..

No comments:

Post a Comment