Sunday, November 25, 2012

perubahan saya >> TESTIMONI FELINNA INCHLOSS

 kita nak bagi testimoni dulu boley tak?
ini adalah kita...

time ni berat i hnya 39kg..
sila lah percaya..kerana i time study mmg tak pernah lebih 40kg..and dah mmg menjadi target i time study dulu adalah utk mencapai berat 40kg sbb ramai cakap i berjalan kalau angin tiup kita terbang sama *kejim* terasa hati i ni..walaupun ittew kurus kering tapi kita kuat okey..

and sampai kita grad pun kita still tak pernah nak sampai berat 40kg..sobs.sobs..nak body mantop ugak waaaaa..tapi kita redha aje..badan kurus kering pun tak kisah lah janji ada org syggg..muahahahha..

tapi kan...
lepas kerja....
bulan 10 ittew pergi timbang sbb kita rasa kita gemuk..sbb balik raya semua orang cakap kita gemuk..ayah kita pun perasan..jadi kita tak sedap hati lah...

then mmg suprise giler lah...
nak pengsen rasa..hambek ko nak sgt bert 40kg kan..sekali ko............

47.8kg sudah......perlu nagis ke?oh baik kita redha dan pasrah aje sambil kita berdoa semoga haqi idak berubah hati..sobs.sobs..
kita target tak mo lebih 45kg..45 tu mmg idaman kita la..tapi bila kita ckp kat orang berat kita dah naik orang cakap kita tipu sbb dorang cakap kita tak berubah pun kecuali nampak pipi je demokkk..
ni lah padahnya kalau kerja hanya duduk makan duduk aje...kalau berjalan pun hanya ke printer utk ambil report yg di  print....lemak2 sudah berkumpul di bhgn paha sampai kita dah tak muat nak pakai seluar saiz M..oh sgt tensi sbb nak kena beli selaur baru..so jalan terbaik yg dapat difikirkan adalah..........................

kena kurus..........
erti kata lain........
buang lemakkkkkkkkkkkkkk...

sapa nak lemak?
i bagi percuma...
hiihi..

tapi semalam i baham makan ni kol 12 mlm..
so kejadahnya nak kurus kan kalau nafsu makan macamni..tak kira masa nak makan i makan...

tapi i tak risau pun..
sbb i dah maintain..
44kg..
suka kan...
semua ni sbb i pakai Felinna Inchloss...
dan i sgt happy sbb now seluar M pun dah longgar..penjimatan di situ..

dan hari2 i pakai losen ni..tapi sekali sehari je..tu pun time nak tido..tapi i sgt gembira sbb setakat ni berat tak lepas 45kg agi....sgt2 gembira uolls..

so apa lagi uolls..jom kita sesama kurus and buang lelemak yang bermaharani tuh.....hikhik
nak tahu kenapa felinna inchloss ni sgt hebattttttt?

baca lagi ni..



RAHSIA KENAPA INCHLOSS SANGAT HEBAT!

1) Lotion ni sangat wangi persis pewangi yang memukau rasa dan tak terlalu panas. ia mempunyai sensasi dingin yang mana bila memakainya rasa cool je..orang cakap boleh macam panas-panas manjaaaaaaa gitu..so jangan risau untuk pakai ke tempat kerja kerana dirimu sangat berbau wangi and cool..

2) Ukur dulu sebelum guna! Hanya sekali sapuan anda boleh lihat perbezaan inch anda.

3) Inchloss diformulasi dari bahan2 semulajadi yg selamat utk wanita hamil,menyusu atau gastrik..Ianya selamat bagi wanita hamil kerana rumusan nya tiada sebarang chemical..kecuali! Jangan lah sapu kat perut tu nak bagi kurus pulak... memang tak kurus lah kalau sapu nanti tian baby nape maknya tak bagi ruang kat dia kan..hiks!

4) Mudah nak apply kat mana-mana bahagian kita yang tak puas hati, Kita boleh mengawal bahagian tubuh mana yang hendak dikuruskan. Jadi kalau yg kurus sekadar nak buang lemak2 sikit2 tu pon boleh cuba. kalau nak paha kasi kecik sikit, sila lah sapu kat paha..kalau aku nak kuruskan pipi, pun bolehhh sapu..tapi nipisssssss je taw..

5) Yang pasti dengan inchloss dah hantar utk dibacakan 30juzuk alquran di mahad tahfiz bukit mertajam penang... Semoga lebih dirahmati..agaknya sbb tu 1 hari pakai da nmpk kesannye. (Jd simpan lah di tempat yang sebetulnya and jangan langkah taw)

6) Jangan takut, produk ni berdaftar dengan KKM dan HALAL

CARA GUNA:

1) picit secukupnya dan sapu pada bahagian badan yang memerlukan sambil membuat urutan ringan dengan gerakan membulat (pusingan arah ikut/lawan jam) beberapa kali atau sehingga ia meresap sepenuhnya ke dalam kulit.
2) sapu 2x sehari, sebaiknya selepas mandi dan juga malam sebelum tidur.
3) boleh digunakan oleh lelaki dan wanita (ibu dalam pantang juga boleh mengamalkannya)

RM75/botol including postage

Siapa nak order boleh SMS 0192488395 or isi form kat blog ni..

nyah kau lemak!
 

No comments:

Post a Comment