Thursday, November 29, 2012

HARIMAU MALAYAKU.....

bangga nya sebab harimau malaya kembali mengaumm..oh aku sngt terharu tgk pasukan negara bertukus lumus untuk mempertahankan piala suzuki..memang aku perempuan yg so so je dgn bola ni, tapi kalau kelantan or malaysia yang main tengok lah jugak...kenal lah jugak playernya cuma aku suka banyak bertanya..tapi bila tanya asyik kena jeling jew..sobs..

selalu lepak tengok bola dengan haqi la..tengok kat mamak je selalu..tapi menci taw haqi ni kalau tgk bola ittew dah tak di layan..kita tanya pun dia buat dekkkkkkk je...siap cakap lagi
 " kamu ni time tengok bola la banyak peroslan yang nak tanya?" *sambil jeling > aku balas buat duckface*

huhu..terima je la kalau dapat pasangan yang mmg kaki bola..em haqi tu mmg..kalau men bola, futsal tak pernah ada penatnya...demam pun turun men..hujan pun main.....kalau panas terik lagi lah...hihhiik

kalau tengok bola haqi selalu cakap aku ni nak jadi pengulas tapi tak tahu hapa fasal bola..kalau tgk penjaga gol selain Apek mesti tanya..

" eh nape penjaga gol lain"
"tu penjaga gol lain la" sebut nama apa tah tadi
pastu duk 2 minit..

"eh sapa penjaga gol tu..kenapa bukan apek"
"nama dia...........

pastu 5 minit berlalu..tgk bola nak sampai kat gol malaysia...
"eh penjaga gol tu sapa ek napa tak igat bola..."

terus dia tak layan...........sobs.....gitu lah kalau aku teman dia tengok bola...sekali 2 kali jawab lagi..masuk 3 kali tu layan tak layan lah...

kadang aku suka tnya soklan yang dia susah nak jawab..
" macamna diorg nak kencing ek kalau tgh men"
"kalau diornag heading bola pastu kepala kena tiang gol cane"
"eh dorang (penyokong) tu kenapa?"
"kenapa dia jatuh pengadil tak bagi kad"
"bla..bala????
penuh ngan soklan sampai game habis..

dan haqi mmg tak lyn sgt lah kalau aku start tnya2 ni..pastu dia sesuka je cakap ittew ni macam kekanak tak matang...heloooooooooo kita tanya simple je...tak tahu nak jawab lah tu..

kita redho je dapat yang suka bola..kita suka..sbb kita suka lelaki yang pandai men bola....





No comments:

Post a Comment