Saturday, November 10, 2012

gulung.

hari ni sangat lah boson..semalam dah bantai tido awal sampai -sampai terlepas ASK..eh sapa yang tengok cu citer skit best ke tak ASK semalam tuh..tapi bukak2 facebook pagi tadi dengan muka tak basuh ag memang ramai lah cakap tak rugi lah kalau tak tengok ASK..hahaha..jadinya aku adalah tergolong dalam manusia yang tak rugi semalam...kuang3..

kol 10 budak tuh dah call buat ayat sedih..kacau je kita nak tido ler...buat ayat sesedih pepagi ni..*pagi ke* kebosanan lah tu..budak u sekarang cuti sem ek..hahha..nasib lah belalang tak ada cuti ek kamu..haha..tian nya kamu ek..tak de cuti..aku suh kemas bilik cepat je cakap dah kemas padahalllll....cu tanya..

aku: free2 ni kamu tak kemas bilik ke?
dia:kemas lah, siap basuh baju agi..*2 baldi agi katanya*
aku: katil kemas x?
dia: kemas lah..
aku: baju lipat?
dia: lipattt.........
aku: selimut lipat tak?
dia:buat apa lipat..memabzir je..
aku:???
dia: gulung lagi cantik...

ok lantak kan kamu je lah..pe2 lah kamu ni..ada ke gulung selimut lagi cantik..katanya kalau lipat pun malam kang nak tido bukak gak..jadi baginya gulung lagi cepat tapi katanya lagi gulung cantik2 lah...ok silakan lah banggg....benda lain boleh dibuat tapi selimut je dia tak tahu lipat..dia tahu gulung...dia cakap lah, aku tak pernah lagi tgknya macmna dia gulung selimut tuh..hahah...kalau tgk dia cerita pun aku dah boleh bayang macmna dia gulung tuh...nak gelak pun tak smpai hati lak..jadi kita dengar je sambil support..bese lah di suruh makin tak jadi makanya kita cakap.."a ah gulung cantik, gulung jimat masa, gulung senang..." ape2 je lah janji support...

plan nak g tempat lain..last2 ketempat lain gak..mana lagi..ioi je lah...dah bosan dah kesana..tak tahu nak pegi mna..pegi sana pun bukan beli apa pun..jalan2 pastu balik...tak de apa pun belinya...tengah bulan duit pun kena beringat lah..huhu..kita tunggu gaji masuk baru sedap berjalan..hari ni kita cuci mata je dulu..

balik je dapat msg dari HR..emergency meeting esok..aduyai...cuak habis dah ni..tertanya -tnya lah apakah hendak dibincang ni..tatutttt...

agak2 esok pergi kerja boleh klaim OT tak? wink.wink.

nak pilih haircream pun berjammmm...
sebenarnya dia tenagh konfius sebab minyak rambut yang selalu dia guna tu dah tak da or dah tukar botol or tukar brand or apa2 lah..jadinya setiap watson,guardian,caring dll dia nak masuk cari jugak...lastly aku sound lah cakap beli je lah yang mana ada...sama je kan...tak nak jugak...!eeeee  geram i...then hari ni menjadi gak..akhirnya beli gakkkk....one thing fasal budak ni dia ni macam setia skit dengan sesuatu...macam setia dgn org gak lah..ekekek...kalau dah guna tu, maka guna tu lahhhhhhhhh sampai lah benda tu tak da...baru tukar tapi tu pun kena check juga mmg konfem tak ada baru tukar..huhu..

bagus gak lah nanti kalau nak beli apa2 senang..direct je leh cari..tak macam aku sampai kedai pun leh lagi tukar fikiran.-,-

weh hujan dah.....
lari2 angkat baju..

sebelum tu.....iklan penaja jap..
cepat2 beli promo Felinna Inchloss sementara stok masih ada..! boleh sms/wassap/ viber at 017-2045868 - fiza  

No comments:

Post a Comment