Saturday, November 3, 2012

tutorial: set the date and time

jgn terkejut bila tengok aku buat tutorial ni..and jgn fikir aku ni sgtlah rajin nak buat tutorial fasal blog kerana aku adalah manusia yang sgt malas nak menggodek benda ni semua..

tujuanku ini hanyalah kerana blog aku ni selalu kelarian (terima je lah ayat aku) date and time..jadinya aku sgt tensi..dan kerana aku pelupa jadinya aku dgn gigihnya nak  membuat tutorial ini hnyalah untuk diri sendiri..haha

steps nya seng je..tapi jenuh gak lak aku mencari macammana nak setting benda ni semua..

ok let begin..
1) bukak blog --- design--- setting
2) select language and formatting
3) sila lah pilih zone time ikut negara anda hokey...
4) save setting..


ok selesai..

senang je..tapi lau time nak tukar tu lah tak ingatnya...
agak2 blog aku da masalah ag, da lah tuto baru..
lau tak mmg xkosa...haha

bye..happy trying!

No comments:

Post a Comment